Jak a kde si mohu rezervovat parkování? Lze přijet i bez online rezervace?

Rezervovat lze pouze dlouhodobé parkování minimálně 2 hodiny před parkováním. V rezervačním formuláři na hlavní stránce nebo u vybrané služby zadejte datum a čas příjezdu i odjezdu. Systém Vám nabídne dostupná parkovací místa na základě zadaného termínu delšího než 24 hodin. Platba za parkování je požadována platební kartou v zabezpečeném prostředí nebo bankovním převodem. Potvrzení objednávky je zasláno na uvedenou e-mailovou adresu současně s PIN kódem a slouží jako daňový doklad. 

Do parkovacího domu PC Comfort lze přijet i bez online rezervace. Online objednávka je však cenově výhodnější a garantuje Vám parkovací místo na vybraném parkovišti. 

Co dělat v případě, že nefunguje bezhotovostní systém při placení parkování?

Pokud bezhotovostní systém není funkční, je potřeba zaplatit parkování v hotovosti.

Jak použít PIN KÓD? Co dělat, pokud PIN KÓD nefunguje, případně se vyskytne jiný problém?

Na vjezdovém stojanu příslušného parkovacího domu zadejte na klávesnici šestimístný PIN KÓD, který jste obdrželi formou e-mailu. Vytiskne se parkovací lístek a zvedne se závora.

Tento lístek pečlivě uschovejte a použijte k výjezdu z parkoviště (vložte do výjezdového stojanu). Pozor! Pro vjezd na parkoviště nepoužívejte tlačítko pro vydání lístku. Toto tlačítko je určeno pro zákazníky, kteří nemají objednávku.

Na všech parkovacích zařízeních naleznete tlačítko INFO, které Vás spojí s non-stop dispečinkem parkovišť, kde Vám poradíme a vyřešíme daný problém či dotaz.

Co dělat, pokud jsem při vjezdu omylem nepoužil PIN KÓD?

Po návratu kontaktujte dispečink parkovišť na tel. +420 220 114 022 a dispečer záležitost urychleně vyřeší. Rozhodně neplaťte podruhé v pokladně!

Jak zrušit online rezervaci?

Storno rezervace je možné provést bez přihlášení do rezervačního systému. Přes odkaz "Správa rezervace" stačí zadat konfirmační email (email, na který bylo zasláno potvrzení o rezervaci) a číslo rezervace, kterou chcete stornovat. Žádost musí být provedena před započetím termínu parkování!

Je v některém z parkovacích domů možnost parkovat motocykly? Mohou na Letišti Václava Havla Praha parkovat také autobusy?

Ano, pro parkování motocyklů využijte parkovací dům PC Comfort. Parkování je možné za zvýhodněné ceny dle platného ceníku. Veškeré informace o parkování autobusů na Letišti Václava Havla Praha naleznete na stránkách zde.

Co dělat v případě zpožděného letu?

Pokud je zpoždění v rámci několika hodin (2-3 hodiny), lístek Vám umožní vyjetí. Pokud se zdržíte na parkovišti z důvodu neočekávaných přepravních změn déle, kontaktujte prosím dispečink parkovišť +420 220 114 022, který s Vámi danou věc vyřeší.

Platí držitelé ZTP parkovné?

Pro držitele průkazu ZTP a ZTP/P je parkování na všech parkovištích omezeno na maximálně 2x za den zdarma. Výjezdový lístek Vám vydáme na dispečinku parkovišť v PC Comfort po předložení průkazu. 

Jaké parkoviště je vhodné pro vozidla typu SUV? Mohu v parkovacích domech parkovat s vozidly na CNG a LPG?

Pokud se chystáte zaparkovat vozidlo typu SUV, doporučujeme využít parkovací dům PC Comfort z důvodu pohodlnějšího zaparkování v prostorách parkovacího domu. Parkovací místa pro vozidla na CNG a LPG jsou vyhrazena v PA Smart a v PC Comfort po obvodu budovy.

Jak mohu využít službu mytí vozidla?

Platí pouze pro online rezervace dlouhodobého parkování v PC Comfort a PC Comfort VIP. Službu mytí vozidla je možné využít, pokud je doba parkování vozidla nejméně 2 dny. Službu mytí vozidla si můžete přikoupit za 590 Kč v online rezervačním formuláři po výběru termínu parkování. Pokud jsou kapacity mycí linky naplněny, v rezervačním systému se Vám služba mytí vozidla nezobrazí.

Nabízíte častým uživatelům parkovišť P1 a PExpress předplacené karty? 

Pro časté uživatele expresních parkovišť máme v nabídce výhodné hodnotové (předplacené karty). Více informací naleznete zde.

V jakém případě je vozidlo z parkoviště odtaženo a co dělat v případě odtažení vozidla?

  • Vaše vozidlo parkovalo v rozporu s Provozním řádem Letiště Praha nebo v rozporu s dopravními předpisy.
  • Vozidlo bylo označeno minimálně po dobu 48 hodin výstražným upozorněním (např. formou modrého vykřičníku, který se vylepuje na boční sklo automobilu).
  • Rozhodnutí o odtažení bylo schváleno Vedoucím provozu Parkování nebo Vedoucím týmu Dispečinku nebo Manažerem organizační jednotky Parkování.
  • Před samotným odtahem se provedla důkladná fotodokumentace, případně i videozáznam vozidla ze všech stran, včetně dokumentace dopravní situace.
  • Vozidlo bylo odtaženo na odtahové parkoviště JIH: ulice Za Teplárnou 4-6, Praha 6
  • V takovém případě prosím kontaktujte Dispečink parkování na tel. 420 220 114 022, kde si ověříte, zdali vozidlo bylo opravdu odtaženo provozovatelem parkovišť LP.
  • Pokud ano,  prosím dostavte se osobně na přepážku Dispečinku v parkovacím domě PC COMFORT (přízemí v hale) k dořešení úhrady za parkování na parkovišti (odkud bylo vozidlo odtaženo), úhrady za samotný odtah, úhrady za parkování na odtahovém parkovišti.
  • Doložte malým technickým nebo velkým technickým průkazem, že jste oprávněný majitel nebo uživatel vozidla.
  • Po uhrazení všech poplatků vyplňte předávací protokol a domluvte se s pracovníkem Dispečinku na čase předání vozidla na odtahovém parkovišti v ulici Za Teplárnou 4-6, Praha 6
  • Vozidlo vám bude předáno na základě podpisu předávacího protokolu.
     
  • Cena za odtažení vozidla: 

    Odtah vozidla (nekryté parkovací plochy): 2 300 Kč/1 vozidlo

    Odtah vozidla (parkovací domy): 2 600 Kč/1 vozidlo

    Vícepráce při odtahu: 800 Kč/1 hod

    Parkovné na odtahovém parkovišti: 300 Kč/1 den

    odtah_aeroparking.jpg

Mapa odtahového parkoviště, ulice Za teplárnou 4-6, Praha 6, Ruzyně