Časté dotazy

Jak a kde si mohu rezervovat parkování?

V horním menu zvolte záložku Služby a vyberte druh parkování, který Vám vyhovuje. Rezervovat lze pouze dlouhodobé parkování. Na stránce vybrané služby zadejte do rezervačního formuláře datum a čas příjezdu i odjezdu. Systém Vám nabídne dostupná parkovací místa na základě zadaného termínu.

Platba za parkování je požadována platební kartou v zabezpečeném prostředí nebo bankovním převodem.

Potvrzení objednávky je zasláno na uvedenou e-mailovou adresu současně s PIN kódem a slouží jako daňový doklad.

Parkování lze objednat tímto způsobem minimálně 3 hodiny před zaparkováním.

 

Jak použít PIN KÓD?

Na vjezdovém stojanu příslušného parkovacího domu zadejte na klávesnici šestimístný PIN KÓD, který jste obdrželi formou e-mailu. Vytiskne se parkovací lístek a zvedne se závora.

Tento lístek pečlivě uschovejte a použijte k výjezdu z parkoviště (vložte do výjezdového stojanu).

Pozor! Pro vjezd na parkoviště nepoužívejte tlačítko pro vydání lístku. Toto tlačítko je určeno pro zákazníky, kteří nemají objednávku.

 

Co dělat, pokud PIN KÓD nefunguje, případně se vyskytne jiný problém?

Na všech parkovacích zařízeních naleznete tlačítko INFO, které Vás spojí s non-stop dispečinkem parkovišť, kde Vám poradíme a vyřešíme daný problém či dotaz.

 

Co dělat, pokud jsem při vjezdu omylem nepoužil PIN KÓD?

Po návratu kontaktujte dispečink parkovišť na tel. +420 220 114 022 a dispečer záležitost urychleně vyřeší. Rozhodně neplaťte podruhé v pokladně!

 

Je možné přijet i bez rezervace?

Ano, nicméně on-line objednávka je cenově výhodnější a garantuje Vám parkovací místo na vybraném parkovišti.

 

Co dělat v případě zpožděného letu?

Pokud je zpoždění v rámci několika hodin (2-3 hodiny), lístek Vám umožní vyjetí. Pokud se zdržíte na parkovišti z důvodu neočekávaných přepravních změn déle, kontaktujte prosím dispečink parkovišť, který s Vámi danou věc vyřeší.

 

Platí držitelé ZTP parkovné?

Držitelé průkazu ZTP si parkovné hradí v plné výši. Pro držitele průkazu ZTP/P je parkování na všech parkovištích zdarma. Výjezdový lístek Vám vydáme na dispečinku parkovišť v PC Comfort po předložení průkazu. 

 

Jaké parkoviště je vhodné pro vozidla typu SUV?

Pokud se chystáte zaparkovat vozidlo typu SUV, doporučujeme využít parkovací dům PC Comfort z důvodu pohodlnějšího zaparkování v prostorách parkovacího domu.

 

Mohu v parkovacích domech parkovat s vozidly na CNG a LPG?

Ano, parkovací místa pro tento typ vozidel jsou vyhrazena v PA Smart a PD Holiday na střeše a v PC Comfort po obvodu budovy.

 

Jak se dopravím uz PD Holiday na Terminály a zpět?

Přímo u vjezdu do PD Holiday je zastávka Shuttle bus. Stačí zavolat našeho řidiče na tel. +420 601 323 243, který Vás i zavazadla odveze během chvilky na příslušný terminál. Při návratu zavolejte řidiči, který Vás obratem vyzvedne na stejném místě jako při odletu a odveze do PD Holiday. Místa vyzvednutí jsou vchod B do Terminálu 1 a vchod E do Teminálu 2.

 

Jak zrušit  Online rezervaci?

Je třeba zaslat žádost o zrušení rezervace na parking@prg.aero. V emailu prosím uveďte: číslo objednávky, číslo bankovního účtu pro vrácení platby a adresu. Žádost musí být provedena před započetím termínu parkování!

 

Mohou na Letišti Václava Havla Praha parkovat také autobusy?

Ano, veškeré informace o parkování autobusů na Letišti Václava Havla Praha naleznete na stránkách zde.

 

V případě dotazů nebo podnětů jsme Vám plně k dispozici na uvedených kontaktech.